Re: PCMCIA dla opornych

Autor: Rafał Brzoskwinia <brzosk_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 09:37:51 MET DST

Użytkownik "T." <cashu@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cctct9$e69$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Karta którą próbujesz włożyć to zapewne karta 32 bitowa, a w starych
> laptopach jest slot kart 16 bitowych. Omawiana karta ma zapewne taką
złotawą
> blaszkę z wypustkami po stronie którą wkładasz do slotu. Jeśli tak to jest
> to właśnie karta 32 bit. Karty 32 bit mają często oznaczenie CardBus.

To czy karta jest 16- czy 32 bit nie ma znaczenia Fizycznie nie roznia sie i
powinno dac sie wlozyc i jedna i druga niezaleznie od laptopa No chyba ze
laptop ma slot typu I ale musialby miec z 15 lat. Co innego jest wykrywanie
samej karty przez laptopa tu ma juz znaczenie czy laptop obsluguje tylko
karty 16 bit czy 32 tez
Rafal