Re: Resetujacy sie komputer - problem

Autor: Kuba Kubrynski <kubryk_at_NO-s-p-a-m.tlen.pl>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 08:09:51 MET DST

Gladiac napisał(a):
> Użytkownik "Kuba Kubrynski" <kubryk@No-S-p-a-m.tlen.pl> napisał w wiadomości

> wiadomości

> Obniz w biosie taktowanie ramu, pusc na noc np cpu stab test. potem sprobuj
> 3d mark(moze wiatrak na gf?) jak taktowanie ramu nie pomoze to pada
> zasilacz, pod warunkiem ze masz najnowsze laty do win i nie ma wirusow i
> nikt Cie nie hakuje.Masz stale lacze ?
> Gl@di@c

Hej!

Już rozwiązałem problem: Faktycznie zawieszał się np. w 3dmarku, ale
chodziło o najnowsze sterowniki do chipsetu Intela. Miałem te ze strony
ASUSa (ver.5), ale na nich nie chodziło, poczym okazało się, że na
stronie Intela jest wersja 6(!!). Pomogło. Ale ASUS chyba zaczyna
schodzić na psy...

Pozdrawiam i dziękuję, Kuba