Re: Sound Blaster Live! czy muzyka z Asus A7N8X-E Deluxe?

Autor: RaF20v <raf20v_at_o2.pl.nospam>
Data: Mon 12 Jul 2004 - 06:27:47 MET DST

> No wlasnie - muzyke z plyty zrobic Disabled, i pakowac do kompa Live! czy
> darowac sobie Live! i spokojnie uzywac tej z plyty?
>
> Wypowie sie ktos, komu slon nie nadepnal na ucho? :-)

Ja na początku używałem soundstorma, ale po jakimś czasie zaczęły mne
denerwować szumy i trzaski z głośników. Dźwięk z soundstorma jest
lepszy, niż z innych chipów ładowanych na płytach głównych.
Ale jak zapodałem herculesa, to naprawdę odczułem różnicę. Jeżeli zależy
Ci na dobrym dźwięku, to zapakuj live`a.

pozdro
RaF20v