Hot Swapping - dwie różne płyty

Autor: rxu <ryzu_at_o2.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 23:25:48 MET DST

Witam

Mam płytke: EPOX K5A3+
Dostałem ja z informacją, że trzeba zaprogramowac biosa, gdyż uległ on zni
szczeniu po złym zflash`owaniu spowodowanym awarią zasilania.

Moje pytanie jest takie: czy jest możliwe zaprogramowanie tego BIOS`a metodą
HOT SWAP na płycie MSI 6340?

Próbowałem amiflash, awdflash, uniflash, winflash ale jeżeli któryś z nich
nie czepia w momencie podmiany kości biosu o part numer (awdflash), lub wi
dzi nawet po restarcie programu stary bios (winflash, magicflash) to proces
veryfikacji wykazuje że bios nie może być zaprogramowany.

Jedyny program który widzi wogóle że został podmieniony bios to Uniflash. Po
uruchomieniu widzi nową kostke widzi że jest większ itp. Przy próbie flash
owania wywala komunikat: BOOT RECORD MISMATCH!! cONTINUE ANYWAY? daje TAK,
proces flashowania dochodzi do 100% po nim rozpoczyna sie proces weryfikacji
i wywala że bios nie został poprawnie zaprogramowany.
Zauważyłem że po zgraniu biosa do pliku zajmuje 256kB a powinien 512kB i w
czaasie weryfikacji na pasku postępu są właśnie X (iksy ) do połowy paska
postępu.

BIOS na płycie MSI:
BIOS CAPABILITIES TEST REPORT

Generated by: BIOS Wizard 2.10