Nowa karta na starym kompie

Autor: Volus <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 21:44:54 MET DST

Zainstalowałem w dośc już leciwym kompie Athlon 900, 512 mb ram, nową
kartę graficzna (stara sie popsuła :( ). Czy to może być powodem
spowolnienia działania systemu? Trochę to dziwne ale wydaje mi się że komp
mocno zmulił się, dawna karta to GeForce 2MX nowa to GeForce 440 mx.
Zadania jakie wykonuje to przede wszystkim aplikacje biurowe i ściąganie
plików z b.szybkiego netu. Nic co wymaga 3d.
Volus