Wyslanie dysku Seagate do Holandi - prosze o szybka odpowiedz

Autor: GLad| <ANTYSPAMgladi_at_go2.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 21:09:41 MET DST

Gwarancja na dysk (ST340824A) skonczyla sie z dniem 29.06.2004., ale RMA
wygasa dopiero 21.07.2004. Support odpowiedzial mi, ze liczy sie data RMA (a
nie data wyslania/otrzymania przez Seagate dysku lub data wygasniecia
gwarancji) wiec chyba nie jestem jeszcze na straconej pozycji.

Chyba jest szansa, ze paczka dotrze do Holandi w niewiele ponad tydzien?

Mam takze pytania odnosnie kilku fragmentow "Seagate Return Packing and
Shipping Information".
"You (or proxy) must SIGN delivery document at the time of delivery.
Replacements will NOT be left without proper acceptance by signature."
Nie za bardzo wiem o jaki dokument chodzi...

"NO COLLECT SHIPMENTS WILL BE ACCEPTED without prior authorization from
Seagate. Shipments arriving at Seagate with charges due are subject to being
returned (unrepaired) with all charges, including return expenses, due and
payable by the originator."
Nie rozumiem o co dokladnie chodzi w powyzszym fragmencie...

Wymagane jest tez owiniecie dysku guma piankowa (foam rubber), ale ze jest
ona zbyt droga postanowilem uzyc plyt PUR, mam nadzieje ze to wystarczy.

Boje sie tej wysylki bo nie chcialbym niepotrzebnie wydac ponad 50zl (+inne
oplaty jesli im sie cos nie spodoba). Czy ktos korzystal juz z tej uslugi
(darmowa wymiana) i moze co nieco podpowiedziec?

--
GLad|
www.blacklocust.glt.pl