Re: zabezpieczenie przed formatem?

Autor: Brodi <madmax81_at_interia.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 21:08:38 MET DST

> a) partycja na system a dane na innej partycji

ja tak robie od zawsze więc ten punk przyjmuje jako stałą const. :-))
nie wyobrażam sobie innej organizacji

dorzuce taxa :-)
kiedyś kumpel wpadł do mnie z dyziem , pod winMe przypisało litery mój
dyzio C E , jego D F . Założył się że sformatuje mi dysk C pod windowsem ,
to ja OK . A ten z rozpędu wziął zaznaczył C i formatowanie , ale że windows
z wiadomych przyczyn odmówoł i odrazu zmienił dysk na jego D i był ubaw jak
cholera , kumpel z rozpędu wcisnął OK i z zabójczym uśmiechem mówi że mu się
udało !!!