wolne uruchamianie win xp

Autor: Mateusz <nolag_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 18:34:50 MET DST

Witam!

Od pewnego czasu bardzo wolno uruchamia mi się windows xp prof. (ok. 5 min).
Sprawdziłem komputer uaktualnionym antywirusem, powyłanczałem wszystko z
autostartu. Jednak to nic nie dało. Dzisaj odinstalowałem programy które
były instalowane przed zaistniałą sytuacją. Problem trwa nadal. Jak włancza
mi się system to wszedłem do menagera zadań i zobaczyłem że największą pracę
wykonuje "svchost.exe" (98 ramu bierze). Komputer długo stoi na napisie
zapraszamy, a póxniej z samą tapetą, a w między czasie wyskakują błędy
splooya i svchost. Co robić??
Proszę nie pisać o formacie, gdyż szukam bardziej praktycznego rozwiązania.
Za pomoc dziękuję.

--
Pozdrawiam
Mateusz