Jaka p造ta pod celerona

Autor: Krzysztof <lenin26|nie_sapm|_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 18:37:17 MET DST

Witam,
Wiem ze nie lubicie takich post闚 ale nie 郵edze rynku a poptrzebuje kupic
kompa :)

Wiec tak.

1. Komputer do pracy biurowej (beda dzialac programy firmy CDN fpp,kh itp.
programy dos'owe pod winda w trybie msdos albo z emulacja dosa )

2. My郵a貫m o platformie AMD ale jednak chyba zdecyduje sie na Intela -
Celeron 2.4 GH. Komp nie dla mnie ale jak cos nie zadziala to...bedzie moja
wina ;) Kto wie co programisci zawarli w kodzie....kiedys byly problemy z
programami CDN za czas闚 AMDK6 :(

3. Jaka p造te polecacie do tego procka ? Zalezy mi na dobrej (jakosc obrazu)
zintegrowanej karcie graficznej (bez 3D), zintegrowany LAN. Wogole to za
jakim chpsetem sie rozgldac ? Nie 郵edze intela, w domu juz od dawna mam
Athlona :)
4. Idealnie by bylo aby p造ta miala slot ISA (zdaje sobie sprawe ze w tych
czasach to juz chyba prawie nie mozliwe, ale mam karte na ISA (dodatkowe
porty LTP,COM) ktora poprawnie wspolpracuje z prog. fpp, a inna na PCI nie
chce dzialac ;))

--
Z gory dziekuje za pomoc
Pozdrawiam