Re: pomozcie lamatorowi w sprawie ustawienia sieci

Autor: stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 16:27:38 MET DST

Dnia 2004-07-11 16:14, Użytkownik daniel napisał:
> mam pytanko:
> połączyłem 2 komputery Crossem (2 karty sieciowe, kabel krosowany). I teraz
> chce skonfigurowac sprzet zeby komputery sie widzialy. wiem ze musze na
> pewno wpisac w kazdym z komputerow adres IP (podajcie mi jakies przykladowe,
> 2 kolejne, prosze)
zakladam, ze uzywasz windows

192.168.1.2
192.168.1.3

> - ale co z bramą i maską podsieci?
255.255.255.0
bramy nie wpisuj

jak chcesz, z ktoregos kompa udostepniac polacznie do drugiego to ustaw
udostepnianie polacznia... w kompie, z ktorego udostepniasz net ustawi
IP 192.168.0.1, a drugiemu kompowi bedzie przydzielalo dynamicznie IP
(DHCP)... nie zapomnij ustawic nazwy kompa i grupy roboczej

i chyba NTG... sa odpowiednie grupy do tego

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834