Re: Mam problem z dyskiem, co to może byc ??

Autor: Gupik <gupik_at_piasta.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 15:50:25 MET DST

Użytkownik Narkołobuz napisał:

> A ten dysk działał u kolegi?

udało mi zdobyć Adres IP tego typa oto ten numer 82.139.131.138 ten
numer był spisany z Povergg, czy teraz bendzie łatwiej ??

ja i ten oszust jesteśmy z Białegostoku, ja z Piasta on z Antoniuka,
tylko trza ustalić Adres jego

a co do Dysku, to ma zjebaną Elektronikę i temu nie chodzi, dałem za
niego 150żł i odebrałem od niego na jego osiedlu, weśli się uda go
znależ to sprawa będzie na policji :) on mi powiedział że dysk jest Sprawny