Wentylator na xp 3200

Autor: PYTON <pyton_at_rozanka.wroc.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 14:05:38 MET DST

Witam
Mam takie pytanko szukałem już tego w archiwach ale znalazłem tylko jak
wyciszyć wentylator na procku i zmniejszyć jego obroty a ja potrzebuje
zwiększyć obroty bo niestety mój (nowy) wentylator SPRITE WhisperRock4 nie
daje rady schłodzić amd 3200 + ma zaledwie 2700 obrotów i żeby normalnie
pracować musze ściągać obudowe i zmiejszać procka na taktowanie 1,4 tro
wtedy ma temp 60-64 stopnie można jakoś przyśpieszyć ten wentylator ??