przykleiłem radiator na GPU i mam problem

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 13:21:58 MET DST

Zamiast małego radiatorka ze świszczącym wiatraczkiem
przykleiłem radiator od procesora o dużo większej
powierzchni. Wydawało się, że wszystko się udało,
a przede wszystkim uzyskałem ciszę. Lecz trwało
to kilka dni. Potem kikla (kilkadziesiąt) minut pracy
i krzaki. Teraz nawet po założeniu wiatraka na olbrzymi radiator,
który wyczuwalnie jest zimny nic się nie zmienia, choć
zaraz po włączeniu PC wszystko jest OK.
Myślę, ze za słabo docisnąłem radiator i po wyschnięciu
kleju powstała pustka powietrzna pomiędzy GPU, a radiatorem.
Czy ktoś odkleił skutecznie radiator i w jaki sposób, żeby
żeby nie uszkodzić GPU? Klej jest dwuskładnikowy z kompletu
ZALMAN.