Re: Zestaw do oceny

Autor: marcinek <marcine_k_at_gazeta.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 12:57:11 MET DST

> A ten zestaw powyzej to na pewno nie bedzie sprawny i bedzie sie
> wolno chodzil. Rany Boskie......

pracuję w serwisie i składam kompy i wiem co jest lepsze, pocztaj sobie
jakie problemy na różnych grupach mają uzytkownicy amd, tych z problemami na
intelu nie ma za wielu,

poza tym sam miałem kilka kompów na amd i kilka na intelu i wiem z
doświdczenia z czym miałem mniej problemów i co działało lepiej

ja nie mówię że amd jest gorszy, mniej wydajny!!!!!

intel daje spokojniejszą pracę

pozdrawiam