wyciszanie (Arctic i procek)

Autor: danonwoj <wdaniun_at_MAPSo2.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 11:36:38 MET DST

witam,
zakupiłem wczoraj Artic Cooling Pro TC,żeby chłodził obudowę. Jednakże
wcześniej dałem go na procka zamiast standardowego wiatraka w SpireRock III
. I cisza!! JEdnakże krzaczył się system i to dość szybko. Jak testowałem go
na procku nie było wiatraka dodatkowego w obudowie,więc może chipset nie
wyrabiał (temperatura 32C). Wróciłem do normalności,więc dałem Artica na
obudowę, a standardowy wiatrak na procka.Jest głośno (wiatrak na procku
kręci mi się 3000 rpm). Czy jeśli dokupię dodatkowego arctica (przy próbie
osiągał mi bardzo małą prędkość ledwo 1800 rpm) na procek, to jest szansa,że
będzie chodzić stabilnie? Temperatura i tak nie przekroczyła mi 51C na
athlon 1600+ przy stress. Obawiam się także o ten plastik otaczający
wiatrak-spirerock jest z alu-czy się nie roztopi? Jestem w stanie nawet mieć
otwartą obudowę, bo i tak będzie ciszej. NIestety nie mogę dać dodatkowego
chłodzenia na chipset,bo nie mam wejść na fany już (mam ecs-a i tylko dwa
wejścia :-( ), co chyba by pomoglo.
czekam na opinie.
pzdr,
<WojtaS>