Re: Jak zainstalować dysk twardy?

Autor: maX <aver_at_interia.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 00:28:58 MET DST

Użytkownik "Marcin" <pawelek83@op.pl> napisał w wiadomości
news:1781.00000231.40f06aa7@newsgate.onet.pl...

> ustawiłem zworkę na master, w Biosie komputer rozpoznaje mi dysk. Tylko
ze
> później pojawia mi się takie coś"Błąd Wyl/Wl-nieprawidłowy dysk, włóż dysk
> nacisnij klawisz". DLaczego pojawia się coś takiego? Dysk przy właczaniu
jakby
> raz "zakręci" i nic poza tym...a ponoć jest w bardzo dobrym stanie

Może nic na nim nie ma ? Nawet jednej parycji ? Albo jest jedna i nawet
podstawowa ale nie-aktywna ? Albo jest aktywna ale niesformatowana ? Albo
sformatowana ale nia ma żadnego wpisu w bootsektorze ? Na wszystkie te
dolegliwości wystarczy ("diskette version") Fdisk.exe (z dyskietki
startowej) albo Partition Magic.