Re: ati tv out divx

Autor: Piotrek <wasykp_at_konto.pl>
Data: Sun 11 Jul 2004 - 00:00:28 MET DST

Dziekuje za tak szybka odpowiedz. Chyba nie do konca sie nie zrzumielismy.
Mam ATI i problem szczegolowo wyglada tak:
    Na laptopie widze wszystko tak jak powinno byc natomiast na TV widze
tylko napisy. oczywiscie normalnie tez widze ikonki. Dzwiek jest ok.
Nie widze tylko samego filmu.

Moze pomoze ktos??