Re: Zestaw do oceny

Autor: Jarocki <jaro735_at_NO.SPAM.op.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 22:17:24 MET DST

"Virgien" <virgien@NOSPAMo2.pl> wrote in message
news:1mwx3b06on4w3$.1ggcmclilq6al$.dlg@40tude.net...

> Witam! :)
>
> Co zmienilibyście w poniższym zestawie pod kątem wydajności, jakości i
> stabilności o szerokim zastosowaniu komputera (precyzując; gry, biuro,
> grafika, muzyka) mając do dyspozycji ok. 6000 zł.? Bardzo gorąco proszę o
> opinie użytkowników poszczególnych komponentów jak i fachowe rady
> wszystkich tych, dla których komputer w hierarchii wartości w życiu
> znajduje się wyżej, niż... Kobiety? ;)
>
> AMD Athlon XP 2800+ Barton

good choice

> Spire WhisperRock IV SPA04B4

good choice

> Gigabyte GA-7N400 Pro2 nForce2 Gigabit LAN

Ja bym to zamienił na ASUS, ABIT lub MSI

> Kingston DDR 512MB PC-400 (KVR400X64C3/512) CL3

good choice

> WD Caviar SE 80 GB WD800JB 8MB cache

Weź Seagate, IBM (Caviar od biedy nie jest zły)

> DVD Asus E616P1 x16 / x48

No lepszy byłby jakiś japończyk, najlepsza jest TOSHIBA

> Radeon 9800 Pro Sapphire 128 MB DVI + TV BOX (256-bit)

good choice, (chociaż saphire'a nie znam ; ludzie chwalą HISy i Gigabyte)
ponadto nie wiem czy nie ma wersji 256 MB (ale chyba wtedy jest 128 bit)

> Creative Sound Blaster Audigy 2 Player bulk

good choice

> 19'' Philips 109 P40 Brillance

Philips = good choice, oczywiście są lepsze ale Philips za swoją cenę
proponuje naprawde dobry sprzę ( to coś w rodzaju Forda, VW, Opla, Toyoty
czy Hondy)

To jest CRT, ja już bym wziął (a właściwie wziałem LCD 19" - też Phila ;
chyba że masz więcej kasy to iiYama, EIZO :) )

> Antec MidiTower Plus 1080 AMG EC

nie znam

No niezły sprzęcioch !!!