bios do płyty głównej no name

Autor: danonwoj <wdaniun_at_MAPSo2.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 22:05:17 MET DST

witam,
modernizuje kompa koleżanki i natrafiłem na dość duży problem: jej płyta
główna jest no name, a przynajmniej ja nie mogę znaleźć nazwy producenta.
Mam tylko takie dane:
642L rev. 1.1 ( to z płyty odczytane)
przy starcie podaje:
i440LX-2A69Jk19C-00
Nie mogę nigdzie znaleźć nawet słówka o czymś takim. Wszelkie poszukiwania
kończą się na "2A69Jk1", a to dopowiada firmie Jamicon, ale reszta się nie
zgadza. Chciałbym z flashować bios do większych dysków, pod usb, oraz
tak,żeby mogła unieść jak najszybszy procek (obecnie wstawiony CEleron
300mhz). Co jet ciekawe nie był podłączony wiatraczek, i czasem po dłuższej
pracy komp się wyłączał, ale co najciekawsze nie mogę znaleźć gdzie się
podłącza wiatraczek na płycie głównej!!! Dlatego potrzebuje choć instrukcję
obsługi.
dzięki za pomoc z góry.
pozdrawiam,
<WojtaS>