Re: Zasilacz do 100zl?

Autor: Łukasz Wesołowski <lukaszx12_at_go2.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 20:35:55 MET DST

> cenie moich terazniejszych podzespolow komp. - ja pitole! Jak na razie
Takie czasy - kompy jednak teraz wymagają trochę wiecej pradu niż kiedyś.
Wg. mnie jeśli kupujesz taki komp to zasilacz to minimum jakiś
Chieftec 350,360 lub 420W (180, 200 ,300 zł) lub w najgorszym wpadku
Modecom 300 GT (około 130 zł)
> obejde sie smakiem Far Cry i innym tym podobnych pierdol, na rzecz
> okolicznosciowej sesji z diablo 1 lub 2, ew nazaszelc w Unreal Tournament
NTG - ale dla far cry to nie warto zmieniać kompa - wbrew tego co pisze
"niezalezna" prasa w "obiektywnych" recenzjach :-> gra nie jest taka super