Re: dysk z xboxa

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 18:20:38 MET DST

Leszek K. wrote:
> Groble jest z tym starym , małym (10GB) dyskiem. nie mogę nic
> z nim zrobić. Ponoć jakieś zabezpieczenie.

Musisz go odblokować, koniecznie na konsoli, z której pochodzi,
ewentualnie na PC, ale tylko pod warunkiem, że posiadasz Master Key zgrany
z eepromu Xboksa. Backup eepromu możesz zrobić np. przy pomocy opcji
Backup w EvolutionX - w momencie jej aktywowania w konsoli MUSI być jednak
dysk, który chcesz odblokować; skorzystanie z niej już po wymianie HD na
nowy nic Ci nie da.
Dysk włożony do konsoli odblokujesz przy pomocy jednego z nowych
dashboardów (najnowsze EvoX chyba na to pozwalają - opcja "unlock hdd"),
ew. używając programu Config Magic.

k,