Re: jaki lcd 17`

Autor: benek <benek.benek_at_[wirtualnapolska>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 17:49:51 MET DST

> LG to kiep ,....podobnuie jak Benq, Hansol, Belinea....
> Weź conajmniej CTX, Philips

nie osmieszaj sie chlopie :-P
Philips stosuje te same matryce co LG a i elektroniki nie ma rewelacyjnej
co do Benq to niektore modele ma niezle np FP767-12
a taka ogolna opinnia ze Belinea jest zla to sie nadaje - Belinea wcale nie
robi gorszych monitorow niz Samsung a za to tansze

> absolutne minimum to Samsung albo Gateway

Samsung zwlaszcza ze swoja matryca PVA pseudo 25ms gdzie np EIZO L567 z
matryca MVA 35ms mniej smuzy w tych samych warunkach testowych
a co to jest Gateway :-P to nie producent tylko marka pod ktora sprzedawane
sa monitory innych firm (producentow)

a odpowiadajac na pytanie
jezeli trzeba wybierac 17" monitor LCD z matryca 16ms lub szybsza przede
wszystkim do gier to ja bym wybieral miedzy Iiyama PLE431E (mam taki) a Sony
HX73 tylko trzeba poszukac takiej szt. ktora ma w miare rowne podswietlanie
(nie chodzi o ciemniejszy obraz przy dolnej krawedzi bo to normalne przy
matrycach TN+ tylko o dziwne poswiaty przy wszystkich krawedziach obudowy,
jakby obudowa zbyt mocno sciskala matryce - spotkalem sie z tym w kilku
szt.) ewentualnie takie cos jak ViewSonic 171B, a jak masz mozliwosc gdzies
obejzec monitory ACER to zerknij na model AL1731 posiada matryce TN+ firmy
HyDis czyli najlepsza do gier mimo ze tylko 20ms

pozdrawiam