Re: jaki lcd 17`

Autor: Sławek <slawekfl_at_o2.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 16:51:43 MET DST

Dnia Sat, 10 Jul 2004 13:41:15 +0200, Lookasik napisał(a):

> mam podobny problem
> obecny monitor to samsung 959 nf. glownie pisze na komputerze a czasami
> zagram. niestety monitor jest ogromny, biurko male i moje oczy to odczuwaja
> dlatego zaczalem zastanawiac sie na zmiana na lcd i stad moje pytanie. czy
> lcd w ogole nie nadaje sie do grania /fpp , tpp/ ???? zastanawiam sie nad
> kupnem jakiejs 15` za ok 1400 lub samsunga 173 vt /czas rekacji niby 12ms/
>
> co sadzicie?

Witam
Ja mam LCD IIYAMA PROLINE E380S i spokojnie moge na nim grać w gry i
oglądać filmy, a czas reakcji wynosi 23ms. Ciężko jest się dopatrzyć smug w
grach czy w filmach, widać je jedynie podczas przewijania tekstu.
Do pisania nadaje się idealnie. Moge przy nim siedzieć 12 godzin i nic, a
obraz super. Jedyną wadą jest to, że nie ma wejśia cyfrowego tylko
analogowe, ale i tak jest super. :)
Kupiłem go rok temu więc te nowsze powinny by jeszcze lepsze.
Pozdro

--
Sławomir Florek
E-mail: slawekfl@o2.pl