Re: Dysk 32GB => 60GB - problem

Autor: wieniuszka <wieniuszka_tego_nie_at_gazeta.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 16:47:44 MET DST

nospam wrote:

> Dzien Dobry
>
> Mam nastepujacy problem. Jakis czas temu zakupilem dysk Seagate Barracuda
> 60GB, niestety moja plyta glowna lapala dyski tylko do 32GB. Uzylem
> programu do oszukiwania biosu ze strony Seagata, bodajrze diskwizard. Dysk
> chodzil bez problemu dopoki nie kupilem nowej plyty, ktora widzi duze
> dyski bez problemow. Po odinstalowaniu diskwizarda okazuje sie ze zarowno
> bios jak i windows widza jedynie 32GB. Probowalem zmienic sposob
> wykrywania dysku w biosie, recznei ustawic jego rozmiar, formatowac i
> [...]

Hmm jesli i tak go juz formatowales i usuwales partycje (czyli zakladam, ze
nie masz juz na nim zadnyuhc danych) mozesz go 'wyzerowac' - zapisac zerami
od poczatku do konca. Chociaz, skoro twierdzisz, ze dysk byl formatowany to
nie ma gwarancji, ze to rozwiaze sprawe.
A nie ma zadnej informacji na stronach seagate'a albo w manualu do programu?

--
This sentence is false.
Pozdrawiam