Re: Savage4 directx zwisy

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 13:59:43 MET DST

Hej

Użytkownik "Robert asmax" <djrobsonik@USUNTO.vp.pl> napisał w wiadomości
news:ccdtv5$o65$1@news.onet.pl...
> Systemy XTpro, 98se, celek 366, plyta m726 na ali, pamiec pc100 (memtest
> byl) no
> i grafika S3 savage4 (stealth s540). System dziala normalnie do czasu jak
> cos uruchomie w directx, gre czy 3dmarka. Komp sie resetuje nagle, dysk
> wygasza.

Niestety może nie jestem na bieżąco ale dawniej Savage zawsze miały opinię
kart do pracy, zadań biurowych itp. niezbyt dobrze sprawdzających się w
grach. Być może ten typ też tak ma.
A co do M726: do tej machiny wiekszość ludzi poleca karty firmy ATI, ja sam
byłem długoletnim męczennikiem... ee.. użytkownikiem PcChipsa M726, używałem
na niej kart ATI najpierw Rage II 8 MB, potem Rage 128 Pro Plus 32 MB. A w
międzyczasie jeszcze Voodoo Banshee 16 MB. Z tymi wszystkimi działała
prawidłowo. PrÓby z kartami Nvidii (Riva TNT, TNT2, roznych firm, m.in.
markowy Creative 32MB 3D Blaster) zakończyły się generalnie fiaskiem, w
najlepszym razie praca z częstymi zwisami, w najgorszym niemożność
zabootowania w ogóle.
Na stronie ALi był kiedyś do ściągnięcia taki malutki programik którym można
było ustawiać tryb pracy złącza AGP. Po ustawieniu w tryb SAFE M726-ka
działała jako tako nawet z kartami Nvidii.

--
Pozdrovionka
Speedy