wakacyjny upgrade sprzetu

Autor: adrin <adrin2.no.spam_at_interia.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 13:47:37 MET DST

witam grupowiczow
w najblizszym czasie planuje zmienic sobie kompa na nieco szybszego. w
praktyce chce kupic plyte gl., pamiec, proca obudowe i zasilacz. reszte
mam(sapphire r 9100 128bit, wd80gb 8mb c,cdrom,cdrw, i takie tam :))
do wydania mam jakies 2k, przy czym im mniej tym lepiej :)
sprzet ma sluzyc glownie do pracy 'biurowej',surfowania od czasu do czasu
napisania jakiegos skryptu, zrobienia stronki, napisania programu, etc.
Grami tez nie pogardze(przynajmniej przez wakacje), ale to gry beda
dobierane do komputera, a nie odwrotnie ;)
Mozecie pomoc w wyborze optymalnych komponentow?

Plyta: abit nf7 2.0, jesli mi sie uda to bede mial za jakies 200zl, jesli
nie to myslalem jeszcze o asrocku k7s8xe- sata, fw nie sa mi potrzebne, a
nie chce inwestowac w platforme ktora jakby nie patrzec nie jest juz zbyt
rozwojowa.

Pamieci: jesli abit to pewnie 2x256 jakiegos noname'a(np. MTD)

Procesor: najbardziej sklaniam sie ku bartonowi 2500+, zakladam bowiem ze
uda sie go puscic na fsb 200(jak to jest z taktowaniem pci/agp na
abicie/asrocku?)
a moze wsiasc t-breda/bartona 2600+/durona 1800 - czy te procki tez sie
kreca w miare dobrze?
mobile wydaje sie troche za drogi...

Zasilacz: mysle nad CHIEFTEC 360W ATX-1136H lub tanszym modecomie ATX-
350GTF (PF)
czy ten chieftec pociagnie w przyszlosci athlona 64 i dual ddr? jak z jego
glosnoscia?

Cooler: WhisperRock IV albo Pentagram FreeZone AlCu 80c, a moze cos innego?
ciekaw jestem czy za 100-200 zl bede w stanie zmontowac jakies WC :) no
chyba ze kupic gotowe cpc
Ma ktos moze tego pentagrama(niekoniecznie z kontrola) / WR IV? jak sie
sprawuje? jest glosny?