Re: +Wycena Grafiki+

Autor: beriam <beriamWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 13:43:45 MET DST

> beriam <beriamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> naklikał(a):
>
> [...]
>
> wybacz, ze odbiegne od pytania, ale czy moglbys napisac pare slow na
> temat zalet i wad Twojej obudowy w codziennym uzytkowaniu?? wlasnie ten
> konkrentny model mnie interesuje, a z informacjami w sieci krucho...
>
> --
> -======-
>   wizard
> -======-

Co do obudowy to nie mam wiekszych zastrzezen, wczesniej mialem matrix'a i jak
na produkt chieftec'a przystalo jest wykonana bardzo starannie, zasilcz jest o
wiele cichszy od poprzednikow jedynie po zamontowaniu 4x92 wentyl dobiega
srednio przyjemny gwizd spowodowany przez otwory wentylacyjne. Problem
rozwiazalem poprzez filtr anty-syfowy ;oD i gra ... Jesli masz kase i chcesz
kupic cos porzadnego to polecam .... Tak sie sklada, ze sprzedaje Swoja bude,
reszta na aukcji ...