monitor 17 CRT

Autor: Wito <itekPRZECIWSMIEC_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 13:33:29 MET DST

Witam,

Znajoma prosila mnie o zakup monitora 17" CRT, taniego i dobrego :)
Przegladalem kilka stron i znalazlem test monitorow na chip.pl. Wygral na
nim CTX, ale sadze ze tego to jako pierwszego trzeba skreslic. Pozostal:\
- Hyundai ImageQuest Q790 (jedyna wada to brak TCO'99, cena jest troche za
duza jak na prog, ktory otrzymałem: 600zł)
- LG F700PH (o tym nie wiem nic, ale znowu polecał mi go kolega)
- Hivision CT1772PF (ten jest ok, przynajmniej tak wynika z testu :D

Teraz pytanie: Który byście z tych najbardziej polecali? Dlaczego?
A może jakiś inny model? Może ktoś z was używa w/w i mógłby coś o nich
napisać?

pozdrawiam
Wito