Re: rzeczywista wielkosc HDD i ilosc partycji ?

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 12:03:40 MET DST

Ogólnie to na tak dużych dyskach IMHO to optymalnie 3-5 partycji.
Ja na każdej z dwóch 80 mam 4 partycje - IMHO tak jest wygodniej.
Osobne partycje na system,instalki, potrzebne drobiazgi, filmy, mp3.
Bo jak pracuje system to nie defragmentuje mi partycji z danymi.
Na partycji z mp3, filmami nie przeszkadza defragmentacja (chyba że HDD
padnie).
Co do dużych dysków to mam 2x80GB,60GB + 10GB dyskietkę i często nie
mam miejsca (na wigilię może Mikołaj przyniesie tak ze 200GB ;-).