internet przez NORCOM Koszalin

Autor: Piotr W. <chezWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Sat 10 Jul 2004 - 10:18:43 MET DST

witam wszystkich

mam wątpliwą przyjemność posiadania stałego łącza radiowego od firmy NORCOM w
Koszalinie i muszę powiedzieć, że zawiodłem się na tym bardzo. Łącze z rzadka
oferuje beznadziejny transfer a najczęściej zupełnie pozostaje głuche i nigdy
nie potrafię przewidzieć czy dzisiaj akurat będę miał możliwość połączyć się z
internetem.
Czarę goryczy przepełnia fakt że gdy dzwonię do firmy na telefon komórkowy ( bo
inne to "nie ma takiego numeru") to telefonu ode mnie panowie z NORCOMu nie
odbierają. Wystarczy że zadzwonię z innego numeru i o dziwo od razu ktoś
odbiera.
W tej chwili jestem na etapie poszukiwania innego dostawcy internetu ale
chciałbym się z Wami podzielić moimi przykrymi doświadczeniami z w/w firmą i
jeśli macie możliwość korzystania z internetu w inny sposób to na pewno jest to
lepszy wybór

Piotr