Re: Sony Vaio PCG-K215B

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 22:56:07 MET DST

Proces Lidka i Tadek <tadek13@nospam.polbox.com> zwrócił błąd:

> Jaki to model?

FR130

> Chcesz powiedzieć, że to po prostu composite video? To z małego jacka na
> cinch to sobie można samemu zrobić! Zbyt piękne, żeby było prawdziwe... :)

Może i zbyt piękne... To jest takie samo coś jak w camcorderach Sony - AV
output mini-jack. Dokładnych parametrów nie znam, ale myślę, że są takie
same jak w tych camcorderach. Możesz pożyczyć od kogoś taki camcorder i
zobaczyć, czy zadziała toto na Twoim TV. Dużej jakości się nie można
spodziewać po takim sygnale, ale cóż... Do niektórych konsol Playstation
dawali ten kabel także, można było podczepiać zewnętrzne źródło obrazu do
ich wyświetlacza. Słyszałem, że w różnych modelach komputerów jest różnie,
ale trudno mi to zweryfikować.

W ostateczności (jak nie zadziała) pozostaje taki kabelek od Sony, warte to
jest z 15 dolarów, i kończy się trzema cinchami.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze