Komunikacja UPS'a z Komputerem ????

Autor: Quong <quong_at_wp.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 21:22:14 MET DST

Witam
Byłem tu już z informacją o karcie graficznej ale to zupełnie inna sprawa.
Parę dni temu kupiłem UPS'a firmu Lestar model MD-400. Słyszałem też, że za
pomocą specjalnego oprogramowania komputer komunikuje się z UPS'em.
Oprogramowanie te jest wyposażone w różne funkcje, sprawdza wydajność,
pokazuje jaki jest stan akumulatora itp. Zaciągłem owe oprogramowanie ze
strony producenta. Program nazywa się POWER X. Tylko teraz czym podłączyć
UPS'a z komputerem? Nigdzie nic nie pisze! Z tyłu UPS'a znajduje się jedno
gniazdo telefoniczne oraz dwa sieciowe oznaczone IN oraz OUT. Bardzo proszę
o poradę jak "z komunikować" ze sobą oba sprzęty oraz czym?

Pozdrawiam
Quong