Re: Problem z haslem w BIOS

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 18:37:04 MET DST

> Czy wyjmując baterię mogę spowodować utratę innych danych powodując
> niestabilność systemu bądź konieczność reinstalacji?

na 99% nie :) (ten 1% to by musial byc chyba cud). Chodzi o to ze po
wyciagnieciu baterii wszystkie dane z BIOS'u zostana utracone ale dysk
powinien pozostac nie tkniety. No chyba ze komp moze pracowac niestabilnie
przez ustawienia BIOS'u, ale mi sie nie zdarzylo :)

Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl