Re: Problem z wlaczeniem kompa:(

Autor: Adam T <trawa[NOSPAM>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 15:52:29 MET DST

Użytkownik "grzech" <grzegorzz@gdynia.mm.pl> napisał w wiadomości
news:ccm7jk$6oq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Co moze byc przyczyna tego ze komp czasem sie
> wlacza bez problemu, a czasem tylko drgna wiatraki i nic ponadto?
> Jak nie ruszy odrazu to musze go odlaczyc od zasilania na jakis
> czas i tak dopiero za ktoryms razem zaskakuje?

Ja mam to samo, z tym, ze nie musze odlaczac od zasilania. Moj komp to
Athlon TH 1,4 Ghz, Soltek 75KAV, 256ram, zasilacz 300W, trzeci z rzędu, dwa
poprzednie sie zepsuly. Jezeli komp chodzi ok 2h i potem go wylacze to nie
chce sie juz wlaczyc. Dopiero po ok 20 minutach wlacza sie, ale z inna
predkoscia tzn z 1266 Mhz, a w skrajnych przypadkach ok. 1000 Mhz. Jak
odczekam ok 40 minut, i dopiero potem wlacze to wszytko chodzi ok tzn mam
swoje 1400 Mhz. Nazywam to chlodzeniem!? Moze sie myle, ale tak sobie
tlumacze ze ma to jakis zwiazek z temperatura procka, tzn po np 3h chodzenia
procek jest dosyc cieply, wiec zabezpieczenie nie pozwala go wlaczyc, a po
20 minutach wlacza go w tzw trybie oszczednycm, czyli zniejsza taktowanie na
1266 w moim przypadku. UWAGA! To jest tylko moja opinia, ktora niekoniecznie
jest zgodna z prawda.

--
Pozdro
Adam