Re: Kupno za granica - Sharkacomputers

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 15:04:37 MET DST

Proces Teo <tee9o@interia.pl> zwrócił błąd:
> Hehe. Sharkcorps i Sharkcomputers to jedna i ta sama firma :D
> Z tym, ze sharkcorps.com - to stroa glowna firmy + sklep, a
> sharkcomputers.com to sklep w Yahoo.

Ta firma ma dobre recenzje, ale niezbyt ich wiele. Przypuszczam, że szansa
na to, że ktoś z Polski od nich kupował jest dość wątła. Mają swoje
(niezbyt aktywne) forum, więc jakaś tam forma troski o klienta występuje.
Ja bym ryzykował, gdyby rzeczywiście koszty były niskie. Cło sobie wlicz.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze