Re: [help] jak przywrócić NTFS?

Autor: Mike <mikie_at_blow.spam.away>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 09:25:46 MET DST

Użytkownik "trzmiel" <trzmielNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości
news:cck674$66n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> In news:6xgHc.17317$Q74.994@news.chello.at,
> Grooveman <groove_man@poczta.onet.pl> typed:

> 3 lata pracy bez backupu ? pogratuluj koledze silnych nerwow :-)

Podziwiam zaufanie do sprzetu :) Zwlaszcza 3 letniego.. Ostatnio sie
zastanawiam po co mi wiekszy dysk (rzedu 160..250gb), a wszystko wskazuje na
to ze te mniejsze (typu 40, 80gb) przestana byc produkowane.. jesli padnie
mi taki dysk to tyyyyyyle danych strace (wiadomo ze apetyt rosnie w miare
jedzenia, wiec im wiecej miejsca na dysku, to tyle napewno sie na nim
zajmie)... a zrobic se backup 250gb to nie takie proste.

mk