Re: Denerwujacy problem z klawiatura BTC

Autor: Mike <mikie_at_blow.spam.away>
Data: Fri 09 Jul 2004 - 09:18:34 MET DST

Użytkownik "BestSeller" <best.sellerNO@SPAMop.pl> napisał w wiadomości
news:p1kre0pm4p19de61v4vdq1gidtc0ief1b2@4ax.com...
> Witam!
>

> Problem jest typowo sprzetowy, bo gdy podlacze inna klawiature (Chicony,
> wyprodukowana w 1998 r.) to wszystko wraca do normy.

Chyba jakies biedne kontrolery daja obecnie w co niektorych klawiaturach. W
domu mam oryginal Compaq i klawiatura po pierwsze ze jest wykonana super, to
po drugie sprzetowo rowniez jest bez zarzutu. Mozna naciskac po kilka
klawiszy naraz - nie sprawdzalem dokladnie ile, ale nie ma problemu w
gierkach.
Na innej klawiaturze mediatech - same problemy sprzetowe przede wszystkim.
Przy szybkim pisaniu non stop powtarzaja mi sie pewne znaki. Przykladowo
chce napisac przecinek i spacja (jak to normalnie sie robi w tekscie) a
wychodzi mi ", ," (przecinek spacja i powtornie przecinek). Nigdy dawniej (w
epoce intel486, Pentium1) mi sie cos takiego nie zdarzalo, stylu pisania
nie zmienilem, wiec najpewniej kontrolery w klawiaturach albo pracuja na
wyzszych czestotliwosciach i to cos psuje, albo zmienili cos w protokole i
tylko dobrze opracowane kontrolery sobie radza...
Moze ktos probowal w BIOSie cos grzebac, moze jakies opcje odnosnie
taktowania portu ps/2 czy cos?

mk