Uruchamianie z płytą

Autor: Kamil Seroczyński <serkamil_at_wp.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 23:19:45 MET DST

No więc mam problem - wcześniej na grupie ms-news.pl.windowsxp ale teraz
już wiem że źle zrobiłem - problem jest w sprzęcie - i dlatego tu jestem -
więc podczas uruchamiania systemu wyskakuje mi błąd "DISK BOOT FAILURE,
INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER" - w stacji dyskietek nic niema - jak
do cd-romu włożę płytę bootowalną (np. win xp) - i nie będę uruchamiał
instalki tylko boot odbedzie się z dysku to system rusza - no i może ktoś
znajdzie rozwiązanie mojego problemu - możliwe że diabeł tkwi w karcie
firewire - bo ostatnio ją wyjołem - a potem włożyłem - ten problem już
miałem - wcześniej - ale jakoś sobie dałem z nim rade - nawet nie wiem
jak - proszę pomóżcie - bo ciągle mnie to wnerwia.
jak ktoś chce to wiadomość z grupy ms-news.pl.windowsxp: