Re: Zwisy po zmianie Radeona 8500LE na 9800SE

Autor: Pssik <kiciazajaca_NOSPAM_at_go2.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 22:14:08 MET DST

Chris wrote:
> Nawet jak nie to jest to b,dobry zasilacz klasy chifteca

Niestety jest jeszcze gorzej :(
komp się niby odpala (działają diody, wentylator), ale nie uruchamia się
monitor i klawiatura. Próbowałem kilka razy (oczywiście sprawdzałem
podłączenia) i nic, na starym zasilaczu zadziałał chociaż monitor. Próbę
powtarzałem kilka razy na przemian. Czyżbym trafił skopany egzemplarz :(
Co z tym jest u licha ?