Re: komputronik ....czy warto ?

Autor: Wonder <jbaqre34_at_cbpmgn.sz>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 17:40:05 MET DST

> czy warto tam kupowac ?
> prosze o opinie klientow zadowolonych i tych "mniej" zadowolonych....

Dość często tam kupuję. Nie miałem większych problemów. Raz dostałem
uszkodzoną pamięć, odesłałem (na gwarancji, na koszt Komputronika) i
otrzymałem nową, sprawną. Niektóre elementy są serwisowane w punktach
serwisowych producenta (np. monitory Samsunga). Do tego potrzebna jest
wypełniona i podstęplowana karta gwarancyjna. Komputronik czasem zapomina
o takich szczegółach, musisz zwrócić na to uwagę. Z podstęplowaniem takiej
karty nie ma problemów, ale tracisz kilka dni w razie awarii.

Wonder