Re: Napięcia na Athlon XP 2600

Autor: Virus_7 <virus_7_at_spam.o2.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 16:29:06 MET DST

Użytkownik "qnjo" <qnjo@op.pl> napisał w wiadomości
news:0390.00000571.40ed4366@newsgate.onet.pl...
> Mam pytanie dotyczące napięć.
> Jakie jest dopuszczalne najwyższe i bezpieczne napięcie dla tego
procesora.
> Nie znam się na tym.
> VCore, 3.3V, +5V są w normie, ale mam problem z tym około 12V. Podchodzi
do
> wysokości 13.184V i podskakuje na krókie momenty do 13.248V. Czy to
wielkość
> bezpieczna dla tego procesora?

Procesor jest bezpieczny, bo pobiera napięcie od płyty głównej.
Czy ty myślisz, że wszystkie napięcia jakie wychodzą z zasilacza są tylko po
to by zasilać procesor?
Co ma 12V do VCore?

A teraz serio: Szybko wymieniaj zasilacz, póki masz sprzęt cały. Jak ci to
wszystko pierdyknie to nie chcę być w twojej skórze. maximum dla 12V to
chyba 12,5V.

Jakiej firmy masz zasilacz? Sprawdź na złączu typu MOLEX jakimś miernikiem
te 12V