Re: Cicha, najlepiej praktycznie bezglosna klawiatura

Autor: Przemek_Szrk <szarkiz_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 15:54:01 MET DST

http://www.tomsoft.pop.pl/produkt_akcesoria.php?HTMLid_pro=3596&HTMLid_kat=106
> http://1klik.pl/sklep/Klawiatura_LOGITECH_UltraX_Flat_Keyboard/p199108/

Tracera nie macalem, ale logitech super.
Bardzo wygodna i wyraznie przyspieszajaca pisanie.

Oczywiscie nie jest pozbawiona minusow.
To bardzo delikatna klawiatura, odradzam uruchomienie aplikacji
bądz gry, ktora wyprowadza nas z rownowagi... mnie wyprowadzil
NFS - Underground efektem czego klawisz Y wkladalem z pol godziny
i juz pozostal lekko wcisniety.

Drugim minusem jest trwalosc liter naniesionych na przyciski.
3 tygodnie młócki w EnemyTerritory i juz nie mam polowy liter A.
No coz... zejdzie wiecej liter i wroce do tradycyjnego Logitecha,
na ktorym po roku uzywania nie ma sladow wytarcia.

pozdr.
Przemek.