Re: Zwisy po zmianie Radeona 8500LE na 9800SE

Autor: marcink <marcink_at_box.net.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 13:50:58 MET DST

> Raczej niekoniecznie, ale wystarczający. Poprzednio (wczoraj) chodził z
ATI
> 8500, dwoma napędami CD, 4 dyskami (w sumie 300GB) i flopem, do tego 3
> dodatkowe wiatraki w obudowie. Żadnych problemów nie było.

Moja propozycja.
Pożycz jakiś markowy zasilacz na. Chiefteca 350 lub nawet 420 i wtedy pisz o
roblemie. Bo mi też wydaje się że to jest zasiłka.
Ja wystarczyło że wymieniłem R8500 na R9500 non pro i mając 350W Tracera
niemogłem sobie poradzić i na szczęscie spaliłem tylko nagrywarke. A teraz
jak ręką odiął. Zresztą zobacz jakie masz napięcia na tym Codegenie bo
pewnie jak za niskie to takie będą efekty.
Ale to jest tylko moja propzycja i moge się mylić.