Re: dysk i kontroler S-ATA?

Autor: Kuba <qba_at_nysa.com.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 13:42:22 MET DST

Użytkownik "Adik" <adriango@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ccj88b$708$1@news.onet.pl...
> mam zamiar kupic sobie dysk twardy,
> obocnie wiekszosc dyskow ma interfejs S-ATA,
> czyli one nie beda dzialaly u mnie gdzie mam ATA do 133?
> tak jest ze dyski S-ATA w ogole nie działaja bez kontrolera?
> co polecacie kupic za dysk? na ATA 133 oczywiscie?
> mozna osobno dokupic kontroler S-ATA? ile to kosztuje?
> jest sens?

Zdefiniuj jednoznacznie czego szukasz. Moim zdaniem nie mam sensu ładować
sie w kontroler SATA na PCI, to jakieś 120zł. Dysk SATA warto kupić jak
już masz SATA na płycie.
W twoim przypadku polecam Maxtora ATA133/7200, to najszybsze ATA, szybkośc
bedzie taka sama, realnie SATA i tak nie przekracza raczej 66MB/sek.

--
Pozdrówka! Qba Kubecki
www.mescalito.nysa.com.pl