Re: Abit BX2 rev.2 - jaki najszybszy procesor?

Autor: Piotr <piotrhns_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 12:22:04 MET DST

Adam 'Adak' Kępiński wrote:

> I wszystko jasne!
>
> Powiedz, a Celek 1GHz coopermine na FCPGA + przejsciowka Slot1 -->
> FCPGA pojdzie?

PIII nie są znów takie bardzo drogie. sam ostatnio sprawiłem sobie do
kuzynki Twojej płyty tj do BF6 PIII 933 i via przejściówka idzie ładnie.
Osobiście nie kupowałbym celka, bo przeważnie były krecone intensywnie przez
dotychczasowych użytków. Aha PIII jaką nabyłem, była zupełnie niesmigana.

pzdr

Piotr