Re: Niszczenie danych - kto wpadnie na pomysl...?

Autor: MJB <mjb_at_ifactory.p_l>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 12:23:51 MET DST

W.R. wrote:
[..]
> Bios najnowszy. Formatowalem z poziomu dosa i partycje Partition Magic'iem
> 7.0
> Ale mi sie wydaje ze to nie o to chodzi. jakbym cis zle zainstalowal to od
> razu by nie chodzilo chyba. a problem pojawia sie czasami i to po paru
> tygodniach dopiero...

Moze wtyczka zasilania nie kontaktuje? Zawsze podpinasz pod ta sama?
Skoro problem pojawia sie na roznych plytach to chyba nie to, tak
samo tasma. A moze to wlasnie zasilacz, kabelek zasilajacy,
wtyczka molex, gniazdko na dysku, gniazdo do tasmy? (ale w tych
dwoch ostatnich przypadkach dysk swirowalby tez na innych kompach
- warto sprawdzic)...

Pozdrawiam
MJB