leadtek winfast tv 2000xp - pomocy !!!

Autor: katla <katlaWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 11:36:29 MET DST

Witam
Właśnie zakupiłem tuner tv "leadtek winfast tv 2000xp expert" po podłączeniu
jakiegokolwiek urządzenia zenętrznego do portu supervideo - brak sygnału.
Tuner radiowy działa, również po podłączeniu anteny wszystko jest ok.
Jedynie sygnał przez gniazdo SV niedziała. Gdzieś czytałem coś o przerwaniach
czy to może być problem. mam podłączonych kilka różnych kart rozszeżeń do gniaz
PCI. A może walniete jest tylko wejście supervideo ?

Proszę o pomoc bądź konstruktywną krytyke.

Dzięki