Jaka drukara ?? HP 5150 lub 7260

Autor: Tynio <SKASUJ_TO_tynio_at_poczta.wp.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 11:34:48 MET DST

Witam
mam zamiar niedlugo zakupic sobie jakiegos atramenta
i z tad moje pytanie ktora bedzie lepsza
czy HP 5150 deskjet a moze HP 7260 photosmart ceny bardzo podobne
340 zl oraz 365 zl
drukarka bedzie uzywana do wydruku pisma jakies teksty oraz raz sporadycznie zdjecia z
aparaty cyfrowego zalezy mi na opcji by miala 6 kolorow (wiem ze oba modle maja taka
opcje)
Wiem ze model 51... ma w komplecie tusz czarny+ kolor a 72... ma tusz kolor + photo
czarny tusz to koszt okolo 70-90 zl
Czekan na jakies opinie oraz propozycje

Tynio

Pozdrawiam