Re: HL-DT-ST RW/DVD GCC-4240 - problem z nagrywarka

Autor: Sławek Owoc <slawek_at_ignatianum.usunto.edu.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 10:16:20 MET DST

Użytkownik "kt" <tanias@op.kropkapl> napisał w wiadomości
news:3ffoe0djsis4c2u5q9u4ltsbcnmnbb95um@4ax.com...
> Mam problem z nagrywarka w laptopie - DELL INSPIRON 8200. Nagrywarka
> ktora nazywa sie HL-DT-ST RW/DVD GCC-4240N ostatnimi czasy dziwnie sie
> zachowuje.
[ciach]

wg mnie to problem z DMA, zainstaluj drivery do chipsetu (Intel chipset
drivers albo odpowienie inne jezeli to nie Intela chipset), pozniej sprawdz
czy nagrywarka ma wlaczona obsluge DMA (we wlasciwosciach napedu cdrom albo
we wlasciwosciach kontrolera IDE - nie napisales jakiego masz windwosa)

Slawek