Re: Karty sieciowe

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 10:10:11 MET DST

Proces Yakhub <jakub@jasna.tarnow.pl> zwrócił błąd:

> Nie sprawdzalismy. Myslisz, ze to mozliwe?

Jak najbardziej, zdarzały się takie rzeczy, właśnie na kartach z RTL8139.
Nie wiem czy to wpadka producentów czy świadoma oszczędność. Na szczęście
da się to bardzo łatwo zmienić w systemie. Ale nie upieram się że to jest
powód. Z kartami Realteka miałem różne przeboje, np. nie chciały
współpracować na autonegocjacji, trzeba było ustawić tryb na sztywno, a dwa
razy nawet na 10Mb, choć obie karty były 100Mb. Miałem przypadek, że kartka
chodziła tylko na 10Mb albo wcale - system twierdził że kabel nie jest
podłączony. Z kartą 3com na tym komputerze nie było problemów. Nadal jednak
uzywam głównie RTL8139, bo jak dotąd zawsze udało się je jakoś zmusić do
współpracy.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze